Известие

Collapse
No announcement yet.

155 и корозията - инфо моля

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 155 и корозията - инфо моля

    155/145 и корозията - инфо моля. Споделете каквото знаете

  • #2
    Не съм сигурен дали отговорът ми ще те задоволи напълно,но долокото ми е известно и двата посочени модела се справят относително добре с борбата с ръжда благодарение на изцяло подцинкованото купе(като изключим ауспуха)
    '99 156 1.9 JTD SP3

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Panaiot Karpachev
      Не съм сигурен дали отговорът ми ще те задоволи напълно,но долокото ми е известно и двата посочени модела се справят относително добре с борбата с ръжда благодарение на изцяло подцинкованото купе(като изключим ауспуха)
      :thumb:
      ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
      ALFA ROMEO 33 1.5 TI

      Comment


      • #4
        нема такова нещо като ръжда при 145

        поне при мойта ...
        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

        Comment


        • #5
          Ами моита е 93 година и до сега колкото и да сам я гледал не сам видял грам ръжда, нито по купето нито отдолу. Толкова за 155
          Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
          ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

          Comment


          • #6
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #7
              155 -
              двустранно поцинковане на ламарината,
              едностранно поцинковане на купето,
              останалото е пластмаса

              няма гниене без удар!
              sigpic
              === 75 1.8 T '86 ===
              === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

              If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

              Comment


              • #8
                За 11 год. няма една ръждичка :thumb:
                На едно място ми е одрана боята до ламарина и вече 1 год. седи сребърен цвета, даже не се е окислила :thumb:
                sigpic

                Comment


                • #9
                  След няколко месеца прави 12 години красавицата и засега не съм забелязал ръжда по нея
                  Alfa Romeo 155 1.8TS '93
                  Alfa Romeo 146 1.9JTD '99

                  Comment


                  • #10
                    Няма такова нещо като ръжда при запазена цялост на ламарината.След 86г. мисля че беше поради корозията на Уно, Регата, Алфа 33 започва да се галванизира 90% от купето. Аз имах Уно 87г. вече е 18годишно и няма никъде ръжда, а стои отвън , не е гаражно. След това имах Типо 91г и ме бяха ударили калника до ламарина, една година го карах така, така и го продадох и няма още ръжда,метала си стои сребрист. Сега карам Алфа и пак никъде ръжда. Мисля че свойството на метала да ръждясва беше открито от г-н Опел За повече инфо можеш да отвориш fiat.hit.bg
                    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                    Comment


                    • #11
                      Отговорите са супер и надявам се непредубедени

                      А бихте ли ме светнали какво да гледам когато търся да си купя 145/155. Каде най-често имат проблеми и вообще за какво да внимавам при покупка на тези модели.

                      Comment


                      • #12
                        Според мен, това което аз гледах като купувах мойта 145-ца:1.от къде е внесена-северна държава-сняг, луга, студено палене евентуално проблеми с ауспухната с-ма и катализатора. Южна д-ва-Италия-там карат като за последно с тежък крак.Гледай за удари-да не е боядисвана особено калниците и капака на двигателя, дали се затварят вратите без скърцане и самата линия дали е равномерна.Понеже километража лъже, гледай състоянието на педалите особено на съединителя да не е много изтъркан, коланите дали се прибират сами, скоростния лост да не е изтъркан, тапицерията да не е износена.Ел.стъклата трябва да работят плавно, ел.фаровете също.Гледай за неравномерно износване на гумите и дали не тегли нанякъде, особено като удариш спирачки не трябва да има занасяне, ако е с АБС-гледай дали свети лампата след като се е чекнал на контакт,амортисьорите не трябва да люлеят, нормално вози малко твърдо, каретата да не чукат при завой. При студен старт не трябва да чукат клапани и да не излиза син пушек от ауспуха,не трябва да прекъсва и да има големи вариации в оборотите,като загрее трябва да се форсира бързо без да придърпва, да знаеш че боксера малко люлее като е загрял, нормално е, ако работи катализатора знаеш на какво мирише. Прегледай гумените съединения задължително и накрая като я харесаш я заведи да й чекнат ЕКУ-то за грешки. Това се сещам засега. Успех!
                        Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Boian
                          Според мен, това което аз гледах като купувах мойта 145-ца:1.от къде е внесена-северна държава-сняг, луга, студено палене евентуално проблеми с ауспухната с-ма и катализатора. Южна д-ва-Италия-там карат като за последно с тежък крак.Гледай за удари-да не е боядисвана особено калниците и капака на двигателя, дали се затварят вратите без скърцане и самата линия дали е равномерна.Понеже километража лъже, гледай състоянието на педалите особено на съединителя да не е много изтъркан, коланите дали се прибират сами, скоростния лост да не е изтъркан, тапицерията да не е износена.Ел.стъклата трябва да работят плавно, ел.фаровете също.Гледай за неравномерно износване на гумите и дали не тегли нанякъде, особено като удариш спирачки не трябва да има занасяне, ако е с АБС-гледай дали свети лампата след като се е чекнал на контакт,амортисьорите не трябва да люлеят, нормално вози малко твърдо, каретата да не чукат при завой. При студен старт не трябва да чукат клапани и да не излиза син пушек от ауспуха,не трябва да прекъсва и да има големи вариации в оборотите,като загрее трябва да се форсира бързо без да придърпва, да знаеш че боксера малко люлее като е загрял, нормално е, ако работи катализатора знаеш на какво мирише. Прегледай гумените съединения задължително и накрая като я харесаш я заведи да й чекнат ЕКУ-то за грешки. Това се сещам засега. Успех!
                          ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                          ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                          Comment


                          • #14
                            Много благодаря за съветите. Смятам че ще са ми от голяма полза.

                            Comment

                            Working...
                            X